29 September 2011

School and after-school

Photobucket Hello ,my dears ! After my complaint on uniforms, looks like I am still obliged to follow the rules and I wear an interpretation of an uniform absolutely everyday (as seen here: and it always has to include a blazer. And , after school, my creative spirit comes back to life and explodes in colors ! So here are my 2 different looks of the day : the school pseudo-uniform (I really hope to start posting outfit more often ) and what I wore this evening !
Plus, from now on , I am making my blog bilingual : I am going to write my posts both in English and in Romanian !! Yey !

Buna,dragii mei ! Dupa ce m-am plans de uniforme,se pare ca sunt totusi obligata sa respect regulile si sa port diverse interpretari ale uniformei in fiecare zi (cum ati vazut si aici: si mereu trebuie sa includa un sacou. Asa ca,dupa scoala, spiritul meu creativ invie si exploadeaza de culoare ! Asa ca iata cele doua outfituri diferite pe care le port ziua : pseudo-uniforma ( sper sa postez mai des de-acum incolo,mai ales ca ma imbrac destul de formal la liceu) si ce am purtat chiar in seara asta!
In plus, de acum inainte,blogul meu e bilingv : o sa-mi scriu postarile si-n romana, si-n engleza ! Iuhu!
First outfit :
skirt : Camaieu
blouse : no name
shoes : Benvenuti
bag : Takko
Second outfit :
jeans : Zara
Blouse :no name
shoes: Converse
bag: Topshop

Photobucket
Photobucket And the "evening" look :
Si look-ul "de seara" : Photobucket
Photobucket Photobucket

4 comments:

  1. Ah ah, evening look-ul imi place la nebunieee!! Geanta e absolut superba, imi caut ceva in genul, dar zau daca gasesc vreodata cand ma uit prin magazine :| pup!

    ReplyDelete
  2. I like your school look! So cute.
    Love from armarioenduddas :)

    ReplyDelete
  3. OMG, I looove the second bag!:X
    You look so cute in ambele outfit-uri!:*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...